»Je pa tako, da je podeželje bolj ali manj v istem slabem stanju. V mestu imaš prevoze, na podeželju si pa vezan na avtomobil. Zdaj boš pa gnjavil sorodnike, če se da, ali pa prijatelje, pa tako.«
»Na slovenskem podeželju, npr. na Rakitni ali v Cerknici, se ljudje že vrsto let vozijo z avti – prvič zato, ker je prometa tam zelo malo, drugič zato, ker dvomim, da jim bo država v kratkem zagotovila učinkovit javni prevoz.«
»Trditev, da naj bi bili kipi ob prevozu v Pivko ogroženi, prav tako nima podlage v dejstvih.«
»Za nas je najpomembneje, da mladi tako v mestih kot na podeželju lahko čim prej pridemo do stanovanja.«
»Nekaj jih je poklicalo tudi še v nedeljo. Držali smo se pravila, da so bili v avtomobilu največ trije potniki, v kombijih pa največ pet.«
»Želimo, da se naše podeželje hitreje razvija. Zdaj je težava v tem, da nismo uslišani in da nobene stvari ne naredimo tako, kot je treba.«
»Suburbanizacija v Sloveniji je posebna zato, ker na eni strani niti nimamo pravih mest, pravega podeželja v smislu kmetijstva, včasih smo podeželje enačili s kmetijstvom ... Danes pa ljudje predvsem živijo tam.«
»Če država kmetom ne bo pomagala, pa je napovedal, da bodo ustanovili 'svojo gardo, da bi zaščitili podeželje'.«
»Dolgo več ne, saj se vam ne bo izplačalo. V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju